Animinambassador

Az Animi nagykövet színre lép

2015. december 31. - Hibály Csilla

Sokan, sokszor hallottatok már az Animi lélekkozmetika®-ról, mégsem tudjátok hova tenni... Nehéz is!

Az ember ha hall valamiről, megpróbálja beazonosítani az eddigi ismeretei-tapasztalatai alapján, be akarja tenni az agyában ismert "fiókok" valamelyikébe: Én is mély intim kapcsolatban vagyok a vendégeimmmel, én is lelkizek, akkor én is lélekkozmetikus vagyok? Nem, nem vagy az, az animi lélekkozmetikában nem az intim beszélgetéseken van a hangsúly.

Tanultam agykontrollt, nlp-t akkor én is animi lélekkozmetikus vagyok, csak nem hívtam annak? Nem, nem vagy Az. Az animi lélekkozmetika® nem agykontroll, vagy nlp a kozmetikában.

Akkor mi? 

Ahhoz, hogy megértsd, egy új fiókot leszel kénytelen létrehozni az agyadban. Mert hasonlítgatni lehet, mint ahogy egyik gyümölcsöt összehasonlítod a másikkal: a durjan fűtő gyümölcs, Borneóról származik,ez a trópusi gyümölcs az ott élő gorillák kedvenc eledele. Ananász nagyságú, formájú, belsejében pici banán forma az ehető rész, finom omlós, mint a vaj.

Már messziről felismerhető éktelen bűzös pocsolya szagáról! Bármennyi zacskóba becsomagolhatod, ez a bűz mindenen áthatol és mindent átitat.Ha túl teszed magad a szagán, valami felejthetetlen élményben lesz részed! Olyan finom, és lágy, mint a legomlósabb truffel csokoládé!

A gyümölcsök királynőjének nevezik. Mostmár tudod milyen a durian? Olyan, mint egy ananászformájú vajas banán? Ha ismered a banánt és a vajat, megpróbáltuk közel hozni hozzád, de nem azonosíthatod vele...akkor banán lenne a neve. Sohasem fogod megtudni, hacsak meg nem kóstolod...

Szereted a meséket? És az igaz történeteket?

Arra gondoltunk, hogy egy ember tapasztalatain át megpróbáljuk hozzád közelebb hozni az animi élményt. Egy igazi nő valódi problémáin át, valós animi élményein, a kezelések által kiváltott gondolatain-érzésein keresztül kísérheted végig útján, olvashatod fejlődését, új és új kihívásait, élete változásait.

Ő Hibály Csilla.

Útját kereső önmagát megvalósítani vágyó ember, nőiességét kibontani vágyó nő. Szavaival élve: olyan, mintha születésekor kapott volna csodálatos különleges magvakat, melyek évek hosszú során át nem a nekik megfelelő termékeny talajra és környezeti hatásokra talált volna. De tudja, hogy sok mindenre képes! Tudja, hogy értékes ember! Bármennyire nem ezt mutatja a jelenlegi helyzete.

Változni akar. Változni belülről, hogy kívül is megtörténhessen a kívánt változás. Hibály Csilla Ő, bátor, gyengeségeit és erényeit egyaránt , azaz önmagát felvállaló Ember. Az Animi Nagykövete. Felfoghatóvá, megfoghatóvá teszi számodra az animit: a kezelések jellegét, módját és konkrét hatásait. Fogadjátok tiszta szívvel, és tegyétek fel hozzá bátran a felmerülő kérdéseiteket. És a tapasztalataiból erőt gyűjtve próbáljátok ki, mert csak akkor fogjátok igazán tudni miről is ír...

Egyszer volt, hol nem volt az Animi Beauty System® kezdetén egy vendégeknek szóló 2 napos Animi Lélekkozmetika®-i sminktanfolyam. Itt találkoztam először Csillával...

Aztán eljött hozzám jó néhányszor a szalonomba, ahol egyénileg folytattuk tovább. 3 éve Budapestre költözött, így éveken át nem találkoztunk. Mígnem egyszer a facebookon megosztottuk ezt a videót:


Csilla ezt írta kommentként:

Igen, csak alátámasztani tudom: Mindenkinek meg kell tapasztalni. Egy szépségverseny előtt nagyon megbetegedtem. Semmi és senki nem tudott rajtam segíteni. Végül majdnem le kellett mondanom, ekkor eszembe jutott Halász Krisztina. Úgy összerakott, hogy a kezelés végére kutya bajom sem volt. A kulcs: valóban a lélek mélyére nyúlt és segített visszaállítani az egyensúlyt. A testem utána követte ezt és el tudtam menni a versenyre. Csak azt mondom, hogy ha valaki valódi önismeretre és szépségre vágyik: a lélek útján ér el oda. A jó kozmetikum csak hab a tortán! ;) Halász Krisztinának köszönhetem hogy ma olyan kapcsolatban vagyok a kozmetikával és a lélekkel, ami nemcsak magamat de másokat is segít jobban szeretnem, csodálnom, értenem. Kriszta tanítóm és barátom. Hálás vagyok a sorsnak, hogy ismerhetem. Szívből ajánlom az Animi Beauty System et mindenkinek!

 - Hibály Csilla -


Nagyon megörültem, hogy újra hírt hallok róla, és persze annak is, hogy az évekkel ezelőtt átélt kezelései élménye még mindig elevenen él benne, ezért felkértem hogy legyen a nov.22-ei lélek(sz)építés konferenciánk kerekasztalbeszélgetésének vendégrésztvevője.


Így kezdődött... Az Ő tollából olvashatjátok tovább hétről hétre.. 

A következő verssel kiván Csilla mindenkinek boldog újévet:

Az új évben Szabad leszek,
igaz, hű szeretője
Valódi Önmagamnak,
Barátja, testvére, segítője
Az igaz embereknek,
Tükre és tanítója
ellenségeimnek.
Bátor leszek, boldog,
az leszek, aki Van,
Megfelelni akarás nélkül
élem és tapasztalom Magam.
Hű társ leszek, szerető, játszótárs és hitves,
az a Nő, aki mer és nyer,
akinek a világ egy nagy meder,
mely megtelik élménnyel, színnel, tűzzel, szenvedéllyel,
mely magas és mély, és mely titkot rejt, felfed
életet ad, befogad, elenged,
hegy leszek, havas, fehér, tiszta,
tó mely a Te arcodat tükrözi vissza,
Érc leszek, mely ér sokat,
hang, mely szívekhez szól szép dallamokat,
kecseset, lágyat, keményet, tisztát,
énekemmel betöltöm a dísztermek plafonját,
és érzem: Éltem értelmes, azt adja, amit várok,
Minden kedves Embernek e Földön, Boldog Új Évet Kívánok!

Találkozunk 2016-ban, figyeljetek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://animiambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr228217382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása