Animinambassador

Az Átváltozás Hajnalán

2016. január 06. - Hibály Csilla

November vége. Kezdődik a tél. Egyre hidegebbek a reggelek és nyoma nincs már az aranyhajú nyárnak. Fázom kívül és fázom belül. Újra vége van egy szerelemnek, újra üres a lelkem, újra szeretni vágyik, de a forró ölelés emléke a múlté, elmúlt az aranyhajú nyárral együtt. A kedvesem illatát, bőrének tapintását még mindig érzem, de a bántó szavak és az elmarasztalás által ütött sebek előhívják bennem szívem legmélyebb és legrejtettebb fájdalmát. Újra összetörtek, újra darabokra hullottam szét.

Ma ismét egyedül állok itt átváltozásom hajnalán.

1.jpg

33 éves vagyok. Krisztusi korban. Női mivoltom delén. Pont középen. Őt ekkor, ennyi évesen ölték meg, és ha bárki azt gondolná, hogy nem félt a haláltól (mert hát mégis csak az Isten fia volt) akkor bizony nagyot tévednek. Nagyon félt, mint ahogyan én is nagyon féltem: elszenvedni a bántást azért, hogy Valódi Önmagamhoz még egy lépéssel közelebb kerülhessek.

Amikor a természetben sétálok, újra és újra rácsodálkozom Földanya bölcsességére és szépségére. Minden ott van, ahol lennie kell. Semmi nem késik, és semmi nem siet: a természet van. Olyan, amilyennek lennie kell, és egy csodálatos misztériumot tanít nekem: az elmúlás a megújulásért van, a halál pedig egy új életre születésért.

Gyerekként is már gyógyító akartam lenni, mint Krisztus, aki már akkor is példaképem volt. Kezemmel akartam és akarom most is gyógyítani a világ sebeit. Akkor kislányként még nem gondoltam, hogy a valódi gyógyító sorsa, hogy átmegy azokon a tapasztalatokon, amelyek hitelessé és igazivá teszik őt. El kellett szenvednem minden sebet, hogy gyógyítóvá válhassak. És nemcsak egyszer, sokszor, ismét, újra meg újra… Csakis ez tanít meg a valódi együttérzésre, csakis ezáltal találhatjuk meg az utat vissza, Valódi sebezetlen Önmagunkhoz.

Sokat szenvedtem gyermekkoromban. Sok bántás és megaláztatás ért, de álmaim, amelyekről fentebb már említést tettem, ma elevenebbek, mint bármikor eddig valaha életemben, és most újra itt állok magam és a világ előtt egy újabb átváltozás hajnalán…

És itt most veled együtt felteszem magamnak a kérdést, hogy Ki vagyok Én valójában?

Az életem mondhatni átlagos, aki rám néz, annak láthat, hiszen nem vagyok szupermodell alkat és az életkörülményeim sem különböznek nagyon másokétól. De Krisztus maga is így élt: átlagosan, egy átlagon feletti küldetés megvalósításáért. És így élt minden megvilágosodott, a Forrással egységben lévő lény a földön, hogy megvalósította az átlag fölöttit az átlagosnak tűnő hétköznapokban…

Kedves Olvasó! Azért vagyok itt, mert egy ilyen küldetés részesévé lettem. Az Animi Beauty System Nagykövete és szószólója vagyok, és egy utazásra hívlak a Naguál tengerbe, Önmagad mélyére, oda, ahol Te Magaddal vagy, és ahol minden olyan, amilyennek még akkor álmodtad meg, amikor nem bántottak, nem értek sérülések és őszintén hitted, hogy minden úgy lesz, ahogyan lennie érdemes. Ott van a lelkünk mélyén az a pici Mennyország, ami a valódi otthonunk. Ha elég bátor vagy, rátalálhatsz, átélheted és felszínre hozhatod, hogy megmutasd ezt a csodát a világnak…

Nos, velem tartasz? … ;)

2.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animiambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr638245410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása