Animinambassador

Animi Meditációs Energia Masszázs, avagy a varázslatos érintés

2016. február 17. - Hibály Csilla

Az érintés elemi szükségletünk, éppen úgy, mint a levegő, a víz vagy a táplálék. Sőt, talán még több is ezeknél. Mert fizikai és lelki értelemben egyszerre: Érintés nélkül betegek leszünk, lelkünk elsorvad. Így van ez születésünktől fogva. Sőt, ha a Teremtés könyvére gondolok, amikor Isten megformálta az első embert sárból, ujjai érintették az anyagot, majd belelehelte az agyagba a lelket is, amelytől az anyag élni kezdett… Sár és Fény: ez az ember maga, egy darabka múlandóság az örökkévaló Lélek- zetvételével…

Sokféle érintés létezik: anyai érintés, hitvesi érintés, gyermeki érintés, lelki érintés szavakkal, megérinthet egy film, egy könyv vagy csak egy szép virág látványa a természetben. Életünk egésze: érintések és találkozások története.

Animi Meditációs Energiamasszázs: az érintés művészete

Előző bejegyzésemben említett Animi Lélekkozmetika®- i metamorfózis alkalmával az Animi meditációs energiamasszázst arc- nyak- dekoltázs- hát- és vállak területén kaptam, és teljesen újjászülettem tőle. Az Animi ívben /így nevezik a lélekkozmetikusok a személyre szabott, felépített, kezelési tervüket/ oda érkeztünk, hogy az önelfogadásomon, illetve egész pontosan a TESTEM elfogadásán, és ez által önmagam szeretetén dolgozzunk. Életem egy olyan szakaszában történt, amikor a legkevésbé voltam kibékülve testi adottságaimmal vagy inkább azzal az állapottal, amelyben fizikai testem éppen volt abban a pillanatban. Akkor, amikor a lelkem romokban hevert, mert nem szerető szavak és kezek érintették előtte, hanem bántások, melyek a másik sebzettségéből fakadtak. Szörnyen éreztem magam a bőrömben, legszívesebben elbújtam volna. Megint lenyűgözött az Animi finom vezetése: hogy nem egyből a testmasszázzsal kezdték! Így is picit gátlásosan vetkőztem le, de már az előző lélekkozmetikai ceremóniák kapcsán felépítették bennem a bizalmat…

A saját tapasztalatimon keresztül, itt és most szavakba öntöm azt a spirituális és fizikai síkon megélt élményeimet, amelyet Halász Krisztina mesterkozmetikustól, az Animi Beauty System® megalkotójától kaptam, egy olyan alkalommal, amikor Ő a tudását átadva már végzett animi meditációs energiamasszőrök és animi lélekkozmetikusok továbbképzését tartotta. Részesévé tett annak a folyamatnak, amely egészen biztosan el fog érni nők és férfiak ezreihez, és megtanítja őket a testükön keresztül újra ráhangolódni lelkük valódi igényeire.

 

A testünk: Szentély, a Lélek lakhelye

 

Az érintésből, a lélegzetvételből és a megtisztulásból indultunk ki.

Kriszta egy gyönyörű hasonlatot hozott, amikor azt mondta, hogy testünk olyan, mint egy szentély. Aki oda belép, tisztelettel, alázattal és tapintattal kell, hogy tegye ezt, mert testünk nemcsak egy fizikai, földi, anyagi dolog, de Lelkünk temploma is. Lelkünk pedig egy a Forrással, a mindenség Teremtőjével, így a legnagyobb tisztelet illeti meg.

Az első lépésük a megtisztulás, amikor az Animi szakember kapcsolódik a FORRÁS-sal, belélegez, és megtisztul. Ezt mentálisan, energetikailag és fizikailag egyaránt megteszik, és bemosakodnak a maguk sajátos ceremóniájával. Illatos olajat használnak, hogy megtiszteljék a Lélek templomát a szerető érintéssel, amely segít abban, hogy ne csak a bőr, hanem a lélek is megkapja a számára szükséges törődést. A Forrással összekapcsolódva az Animi szakember rá tud hangolódni a vendég valódi, egyéni szükségleteire és képes a vendéget egy olyan lélekállapotba hozni a test megérintésén keresztül, amelyre vendége vágyik. Ez a lélekkozmetikus, animi masszőr részéről egy teljesen más hozzáállást és lélekjelenlétet kíván, mint ha csak egy egyszerű, frissítő, relaxáló, vagy kényeztető masszázsról lenne szó.

Az egész masszázs a Test, Lélek és Szellem párbeszéde: A tudatosság a kényeztető szeretet és a gyógyulás hármas ösvénye

Az Animi felismertette velem, hogy amikor megbetegszünk, vagy rossz állapotba kerülünk, az mindig azért történik, mert a test-lélek-szellem harmóniája valami miatt szétcsúszik. Ami ezt a harmóniát visszaállíthatja, az egy magas szintű tudatosság és a megfelelő terápia alkalmazása együttesen. Az Animi Testmasszázs maga a komplex terápia… egyensúlyba hozó, gyógyító, harmonizáló…

A masszázs alkalmával a talpamnál kezdődött a test és lélek és a szellemem újra összehangolása. Nagyon érdekes gondolat (amelyre eddig én sem gondoltam, és amit szintén Kriszta tudatosított bennem), hogy a lábujjaink közötti rész annyira intim, hogy talán még kedvesünk sem érinti. Ezért itt építi fel a bizalmat is. A láb, a földdel és a fizikai szinttel való kapcsolatunkat szimbolizálja, a stabilitást, az egyensúlyt, a realitáshoz való viszonyunkat, a tudatosságunk első szintjét. A magyar nyelv is kifejezően beszél erről, amikor azt mondja: „Két lábbal áll a földön.” vagy „Bal lábbal kelt fel.” vagy „Tíz centivel jár a föld felett.” Ezekben a mondásokban is felfedezhető, hogy lábaink szerepe mennyire fontos abban, hogy fizikai valóságunkban merre lépünk, merre tartunk, és mennyire „álljuk meg a helyünket”, amelyet választunk az életben. Lábainkat gyakran elhanyagoljuk, mostohán bánunk velük. A masszázs alkalmával megéreztem, hogy ha szeretettel, kedvességgel és törődéssel érintődnek, egészen más érzéssel, és tudatossággal tekinthetek rájuk, és hálás lehetek, hogy vannak, hogy minden nap szolgálnak engem, és előre visznek utamon. A vádli, a térd, a combok mind segítenek, hogy életem stabilitása egyre erősebb legyen, és hogy az élet emelkedőin bizalommal, hittel és kitartással legyek képes felmenni. A széles hosszú, elegáns mozdulatoktól éreztem, hogy egyben vagyok, hogy nem részeimre tagolva –szétszedve masszírozzák hol a lábaimat, hol a hátam, hanem egységes egészként tekintenek rám.

A női derék, hát, a szív környéke nagyon sok feszültséget képesek magukba zárni. Én személy szerint olyan mértékben vagyok képes ezekre a területekre raktározni a stresszt, hogy csak akkor veszem észre, hogy valami nincs rendben, amikor már a fájdalmak jelentkeznek. Azon a reggelen pont így érkeztem meg a masszázsra, mérhetetlenül erős fájdalmaim voltak. Egy nő sok mindent képes magára venni, magára váll- alni, és gyakran látunk görnyedt, terhelt tartású hölgyeket, akik a sok fizikai vagy érzelmi megterhelés következtében derék, hát vagy váll problémákkal küzdenek, tartásuk nem egyenes. Ezeken a testrészeken csupa olyan mozdulatot tapasztaltam, amit eddig még soha egyetlen masszázsnál sem. Mint utóbb kiderült, ezek a speciális Animi mozdulatok voltak, melyekkel energetikailag tisztítanak, töltenek, szobrászkodnak és beszélgetnek a bőrrel… Igen, szobrászkodnak! Éreztem, hogy nyúlik a gerincem, hosszabb lett a nyakam, tágult a mellkasom, egyre könnyebbedett a testem, olyan érzés volt, mintha gyurmából lennék, (hmm…fentebb írtam: sárból…” ha a Teremtés könyvére gondolok, amikor Isten megformálta az első embert sárból, ujjai érintették az anyagot, majd belelehelte az agyagba a lelket is, amelytől az anyag élni kezdett… Sár és Fény: ez az ember maga, egy darabka múlandóság az örökkévaló Lélek-zetvételével…) Igen, ezt éltem át…

A szív területe külön figyelmet kapott. Csak erről, külön írhatnék egy önálló cikket, hiszen a szívünk az a központ, ahol lényünk összekapcsolja a fizikai és lelki síkokat. A szív sok sebet szenvedhet, bezárulhat, és ez a központi kapu, ha elzáródik, az kihathat életünk minden területére.

Nekem ez a hely a legkritikusabb, bevallom őszintén. Csodálatos biztonságot éreztem, és jó volt nyitottá válni, megérintődni, elengedni mindazt, ami gátol az egész- ségben.

Végül elérkeztünk a nyakhoz és a fejhez. A nyakam rettenetesen fájt a megelőző időszakban sok-sok szellemi teher nehezedett rám, amelyet a nyakam nehezen bírt. Ha szimbolikusan értelmezem ezt a területet, akkor a nyak nem más, mint egy olyan tengely, amely a fejet, a szellem és tudatosság helyét, tartja és megfelelő vagy nem megfelelő irányba fordítja. A fej az ázsiai kontinensen tabu, vagyis tilos hozzá érni. Mégis azt mondhatom, hogy a legfontosabb és legmélyebb élményem az Animi testmasszázzsal, ahogy sejt szinten újított meg, mivel a Lélekkozmetikus összehangolódva a kozmikus tudatossággal, csukott szemmel masszíroz, felébreszti a testtudatosságomat, amin keresztül segít nekem is kapcsolatba lépni a legjobb, és legigazibb énemmel, a testemen, a bőrömön keresztül.

A masszázsban van egy momentum, amely nagyon megfogott, és ezért külön szeretném kiemelni. A lábak masszírozása közben van egy mozdulat, amelyet „pillangónak” hívnak. Olyan mintha a pillangó egyre feljebb és feljebb szállna. Az Animi masszázs alatt végig ezt éreztem: a legalsó, fizikai síktól egyre feljebb halad, hogy a test minden részét szeretettel érintve segítsen felszabadulni, megtisztulni, kinyílni, feloldódni, és megtapasztalni, hogy a szeretet az érintésen keresztül befogadható, hogy bennünk gyógyulást hozva képessé tegyen önmagunk helyes szeretetére. Beindítja az öngyógyító folyamatokat, stimulálja az immunrendszert, frissít, vitalizál, életerővel tölt fel. Mintha csak szárnyakat kaptam volna. :) Elfogadom és szeretem a testem.

Animi szeretettel ajánlom <3

 

Jelentkezz a következő Animi Meditációs Energia Testmasszázs képzésünkre, ahol megtanulhatod hogyan varázsold el vendégeidet pusztán az érintéseiddel!

 

Jelentkezz itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://animiambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr328398224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása