Animinambassador

A Pillangó Metamorfózisa

2016. február 04. - Hibály Csilla

Avagy „Kik vagyunk valójában?”

pillango.jpg

Belül mindenki ép. Belül mindenki szép. Belül mindenki az, aminek és akinek lennie kell…

…mégis sokan élünk olyan életet, amely messze van attól a valóságtól, amelyet élni és tapasztalni szeretnénk. Küszködünk, szenvedünk, kívülről várjuk a megerősítést, hogy ne érezzük magunkat értéktelennek, szerethetetlennek vagy elfogadhatatlannak. Álarcokat viselünk, szerepeket játszunk, falakat építünk magunk köré, csak hogy megvédjük magunkat a fájdalomtól, a csalódástól, a sebződéstől. Amikor tükörbe nézünk, nem magunkat látjuk, hanem gondolatainkon érzéseinken keresztül megélt személyiségünket, aki sokszor teljesen eltávolodik attól a valódi Én-től, aki isteni, igaz, teljes és tökéletes. Mások véleményének tükrében, torz szemüvegen keresztül látjuk mindazt, amit én-nek gondolunk, de a valóság ennél sokkal de sokkal több, jobb, igazabb és tökéletesebb. Elmesélem egy tapasztalatomat, hogy hogyan segített nekem találkoznom a nagybetűs valódi ÉN-emmel az Animi  Lélekkozmetika®.

Hogyan segített az Animi Lélekkozmetika® lebontani a falaimat, majd hogyan vitt közelebb valódi Én-emhez?

Sok sok sebet hordozunk kívül és belül. Testünk működése és bőrünk mindig tükrözi, hogy milyen lelki folyamatok zajlanak bennünk. Vannak olyan terhek, amelyeket már olyan régen cipelünk, hogy fel sem tűnnek. Megszoktunk, hogy cipelnünk kell őket. Lelkünk és vállunk hozzászokik a terheléshez, és végül beletörődünk, hogy nekünk ez jár. Közben picit vagy nagyon belegörbül, és elfárad. Megszokjuk, hogy fáj, hogy nyom, hogy vannak falak, amelyek mögé olyan régóta bezárkóztunk, hogy el is felejtettük mi a kapcsolódás, az egységélmény, a teljesség, a könnyedség, a szabadság. Én is így töltöttem az elmúlt éveket, majd feltettem magamnak a kérdést: „Tényleg akarom, hogy ez így legyen? Tényleg bele kell törődnöm?”

Amikor a pillangó átváltozását szemlélem, eszembe jut legutóbbi Animi élményem: A falaim lebontása. Nehéz döntés volt, hiszen megszoktam, hogy ezen keresztül nézek a világra és hogy a világ is ezen keresztül lát engem. De a Lelkem kiáltott. Ki akart szabadulni a fájdalom és a megkötöttség börtönéből. Ahogyan a hernyó felépíti bábját, hogy előkészítse a pillangó születését, úgy húztam magam köré falakat, mert védelemre vágytam, amíg lelkem felkészül az átalakulásra, az újjászületésre. Azt vártam, hogy amíg átváltozom ott legbelül, egyszer csak elég erős leszek ahhoz, hogy lelkem egyszerűen ledobja magáról a burkot. A pici hernyó keretek közé szorítja magát, határai vannak, araszol, földhöz kötött, sebezhető, sérülékeny. Ilyenek vagyunk mi is, amikor nem Valódi Énünket éljük. A félelmeink mögé bújt lény, egy csoda. Csak ha elég bátrak vagyunk falaink lebontásához, csakis akkor lehet jutalmunk a határtalanság, a szabadság, a szárnyalás, és akkor mint a pillangó: Felülről láthatjuk magunkat, onnan fentről nézhetünk és csodálkozhatunk a gyönyörű színes világra.

Ez az Animi Lélekkozmetika®-i kezelésem nagyon rendhagyó volt: Halász Krisztina az Animi Beauty System® rendszerének és az Animi Lélekkozmetika® módszertanának kidolgozója és két tanítványa Hausel Hajnalka és Jánosi Katalin együtt voltak jelen. Kicsit úgy éreztem magam, mint valami „orvosi konzíliumon”, ahol mindegyik szakember értem van jelen. Nagyon fegyelmezetten, egymásra is odafigyelve tették fel előzetes informálódó kérdéseiket, először Kriszta, aztán Kati és Hajni.  Figyelemmel hallgatták szavaimat, miközben jegyzeteltek.

Az első kérdés, ami elhangzott, így szólt: „Milyen lelkiállapotban szeretnél elmenni tőlünk?”  Emlékszem, mikor legelőször hallottam ezt az „animi kérdést” még évekkel ezelőtt Debrecenben, mennyire meglepett. Most nagyon tudtam már mit akarok: összerakni a lelkem szívem darabjait. Kerek egésznek lenni. Testi-lelki-szellemi harmóniára vágyom. Úgy érzem, egy betongyűrűt építettem a lelkem köré, hogy védjem magam… Le akarom bontani ezt a kemény páncélt. Lágyabb szeretnék lenni… Igen, lágyság, finomság,  hogy el tudjam fogadni a szeretetet és a kedvességet. Harcos Amazon helyett művésznek lenni, akinek születtem. Az animi lélekkozmetikai kezelés segítségével szépen felismertem: a betongyűrű félelemből fakad, a szerzett fájdalmaimból… benne vannak a hozott női mintáim… Sőt nehezen leadható kilókban is megnyilvánul! Áramoltatni szeretnék:összekapcsolódni a forrással, fogadni tőle azt amit ad, és továbbadni másoknak. Az Animi  Lélekkozmetika®-i metamorfózis során kiderült, hogy ez az áramlás a szívemben akad meg, mert félek megnyílni, beengedni, lágy lenni. Minderre a lányok finom érintésekkel vezettek rá… gyakorlatilag egy kozmetikai kezelés során! Csodás érintéseket kaptam ecsettel, kendővel, simogatásokat, masszázst /megtudtam, ennek kozmetikai animi meditációs energiamasszázs a neve/ Néha megkértek :figyeljek a testérzeteimre : ekkor jöttem rá például arra, hogy akkor vagyok igazán harmóniában, ha a szívem és a torkom össze van kötve. Nem véletlen, hiszen dzsessz  énekelek. Így a munkámban is úgy tudok jól helytállni, ha lelkileg is rendben vagyok… Most a szívemnél éreztem elakadást, és ők segítettek az áramlás helyreállításában… Máskor adtak egy-egy feladatot közben, hogy mire gondoljak, és volt, hogy  csak annyi volt a dolgom, hogy élvezzem az érintéseket…

És egyre és egyre jobban lettem… Megtisztítottak. Elengedtem mindent, ami idejét múlt, és ami nem hozzám tartozik… megszabadítottak a sérelmeimtől… Egyre könnyebb lett a légzésem… egyre melegebb a szívemnél, egyre lágyabb lettem, és egyre átjárhatóbb… Úgy éreztem magam, mint egy pillangó, aki most bújik ki a bábjából. És a falra néztem: és Hajni kozmetikájának a falán ott volt a pillangó! És a brossomon! És Kati fülbevalója! Elképesztő mennyi véletlen is jelezte ezt a folyamatot! Mintha a lányokkal együtt az egész univerzum értem dolgozott volna!

12243037_10207266168506055_3127929702037408348_n.jpg10441110_10207266168746061_2098817167194017939_n.jpg

Az Animi egyszerre segített bontani a falaimat és erősíteni a lelkem, hogy ne féljen kirepülni, magát megmutatni.

Metamorfózis. Számomra ez a szó új értelmet nyert: Már nem azt jelenti, hogy megváltozom, hanem hogy azzá válok, aki voltam, és aki valójában Vagyok.

 abra.jpg

Mostmár tudod, hogy mitől más és mivel tud neked többet adni egy Animi Lélekkozmetikus ®, mint akármelyik más, akár a legdrágább luxus kategóriájú szépségszalonban dolgozó szakember!  Jelen van, hogy újra összekapcsoljon a lelkeddel, hogy téged is jelenvalóvá tegyen önmagad számára. Azért van, hogy amit elnyomtál, amit el akarsz felejteni, amivel nem tudsz szembe nézni, de megkeseríti az életed, azt szeretettel, szelídséggel, gyengédséggel felszínre hozza, hogy rá tudj nézni és elengedd. Ehhez vannak csodálatos eszközei. Ezért nemcsak a krémek és kozmetikumok összetevőiben profi, és nem csak egy egyszerű arcmasszázst kapsz, hogy felfrissülj, bár ez sem marad el ;) Ennél egy Animi Lélekkozmetikus ® sokkal, de sokkal messzebbre és mélyebbre megy. Segít, hogy testi-lelki-szellemi egységed helyre álljon. Szépít kívül és épít belül.  Egész valóját, minden tudását, teljes Lélekjelenlétét adja, hogy Te, igen Te, lebontsd a saját falaidat, és hogy Te megoldd a betegséged, a bőrproblémád, a súlytöbbleted, és az összes olyan fölösleges, hozzád nem illő réteget lefejtsd, igen Te, még mindig Te, ami segít abban, hogy valódi, gyönyörű nagybetűs isteni Éned előbújjon pillangó bábjából.

Animi metamorfózis. Én is úton vagyok. Veletek együtt és Értetek.

Animi Szeretettel:

Csilla

  1. 01.06

A bejegyzés trackback címe:

https://animiambassador.blog.hu/api/trackback/id/tr498358954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása